אטרקציות לבת מצווה

לשאלות והצעת מחיר השאירו פרטים

ילדתכם האהובה מגיעה לגיל מצוות וכאן נכנסת ההזדמנות שלכם לייצר לה מסיבת בת מצווה שכולם הולכים לדבר עליה לעוד הרבה מאד זמן!

כשזה מגיע לילדים, חשוב שיהיה מי שמבין את הראש שלהם, מי שיודע בדיוק מה הם אוהבים ורוצים לראות, שיכיר את הטרנדים הכי חמים, בדגש על בחירת הקונספט שיעשה את הכי כיף לילדת בת המצווה.

ארזנו לכם מגוון חבילות וקונספטים ייחודיים שיהפכו את האירוע שלכם למסיבת ענק שאף אחד לא ירצה לחזור ממנה הביתה.

בין הפעילויות תוכלו להנות מחבילות אפקטים שלמות ומורחבות לרגעים המרגשים, חבילות פעילויות עם עמדות מולטימדיה שמאפיינים את הדור הצעיר חובב המסכים ועד להפקות פולמון מטורפות כמו בתאילנד!

חברתנו מתמחה מזה שנים רבות בהפקות אירועי בת מצווה, עם מאות סיפורי הצלחה, ונשמח שתהפכו להיות סיפור ההצלחה הבא שלנו, ושתתרגשו מאירוע שמתעלה על כל הציפיות שלכם.

בואו נחגוג –

הפקת בת מצווה

רעיונות לבת מצווה

פעילות לבת מצווה

עיצובים לבת מצווה

אטרקציות לכניסה לריקוד ולסלאו

עמדות צילום ומגנטים לבת מצווה

דוכני מזון לבת מצווה

דוכני מתוקים וקינוחים לבת מצווה

אטרקציה לבת מצווה מיוחדת

כל מי שמארגן אירוע בת מצווה עבור הבת שלו יודע שמדובר באתגר לא קטן ושצריך לחשוב גם על אטרקציה לבת מצווה שתהפוך את האירוע למקורי ובלתי נשכח. מי שמוזמן לבת מצווה רוצה לחוות חוויות חדשות ומיוחדות ולשם כך מי שמארגן את האירוע רוצה לחשוב על האטרקציות שאנשים עדיין לא חוו או לא השתתפו בהן. המזל הוא שאכן כיום אפשר להתרשם ממגוון רחב של אטרקציות שמתאימות גם לכלל האירועים וגם לבת מצווה באופן פרטני. יש הורים שיארגנו את האירוע בשיתוף עם הבת שלהם ויש כאלה שישמרו בסוד את האטרקציות שהם בוחרים על מנת להפתיע גם אותה.
לחץ כאן

מה יכול להתאים בתור אטרקציה לבת מצווה?

כאמור, כיום מדובר בתחום רחב למדי ויש לא מעט אטרקציות שאפשר להתוודע אליהן ולהכיר על מנת לבחון אם הן מתאימות לאירוע זה או אחר. אטרקציה לבת מצווה יכולה להיות למשל עמדת צילום עצמית עם רקעים מגוונים או פילטרים, יש בני נוער שאוהבים שולחנות משחק או עמדות מולטימדיה וגם מסיבת פול מון היא בהחלט אפשרות שיכולה לבוא בחשבון. מה שחשוב זה גם שהאטרקציות שנבחרות תהיינה מתאימות לנערה שחוגגת וגם שכלל המוזמנים יופתעו וייהנו מההפתעות שעומדות להגיע. כך האירוע הספציפי הזה ייזכר אצלם כמיוחד וככזה שהם נהנו בו הרבה מעבר להנאה שגרתית.
לחץ כאן

למה בכלל לחפש אטרקציות לאירוע?

כיום מאד נפוץ להפתיע את האורחים ולהשקיע בהפקת אירוע, בעיקר בבת מצווה. גם המשפחה רוצה לחגוג, לשמוח ולציין את האירוע המרגש בצורה ייחודית וחד פעמית, כזאת שתותיר חותם עמוק בקרב כל מי שיגיע. אטרקציה לבת מצווה שנבחרת בקפידה יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מיוחד במינו ובלתי נשכח לבין אירוע משמים ושגרתי שאף אחד לא יזכור לאורך זמן. אין ספק שמה שהמשפחה וההורים יעדיפו יהיה אירוע מיוחד, מרגש, משמח וכזה שבבוא העת כולם ירצו לשחזר. פול מון היא חברה המתמחה בהפקת אירועים מכל הסוגים והצעת מגוון רחב של אטרקציות שיהפכו את אירוע בת המצווה שלכם לייחודי ובלתי נשכח.
לחץ כאן

פעילויות לבת מצווה

בת מצווה היא אירוע שבדרך כלל מוזמנים אליו בני נוער או לכל הפחות הבנות שהן החברות הקרובות ביותר של הנערה החוגגת. מכאן שצריך שהאירוע יתאים להן ויהיו בו פעילויות לבת מצווה שלנערות יש זיקה אליהן והן ייהנו לקחת בהן חלק. כיום מדובר בשוק רחב מאד של אפשרויות לבחור מתוכן ולכן מומלץ להכיר את האפשרויות, לנסות להגיע לאירועים שבהן יש את הפעילויות האלה וכך לבחור את הפעילות שתהפוך את אירוע בת המצווה שעל הפרק לייחודי, מיוחד ושמח מאד. המבחן יהיה לאחר שאותן בנות שהגיעו לאירוע יפיקו את האירוע שלהן וירצו לשחזר את הפעילויות שמהן הן הכי נהנו באירועים קודמים.
לחץ כאן

איך יודעים על פעילויות לבת מצווה?

חשוב מאד להתחיל להתארגן מספיק זמן לפני מועד האירוע על מנת שאפשר יהיה למצוא פעילויות לבת מצווה שתהיינה הכי מתאימות לכל אירוע שמפיקים. כל נערה אוהבת דברים אחרים ולכל משפחה יתאימו סוגים אחרים של פעילויות ואטרקציות ולכן חשוב להכיר כמה שיותר כאלה מבעוד מועד. במקרים רבים לאחר שיוצרים קשר עם חברת הפקה אפשר להגיע אל אירועים על מנת להתרשם מאטרקציות שהוזמנו לאירוע על ידי המשפחה החוגגת וכך לראות בזמן אמת איך האירוע נראה ואיך האורחים מופתעים. כך אט אט פוסלים את מה שלא מתאים ובוחרים את הפעילויות המתאימות.
לחץ כאן

סוגים שונים של אטרקציות לאירועים

כיום מדובר בעולם ומלואו וכדאי מאד להכיר אותו על מנת לבחור פעילויות לבת מצווה שמארגנים. בנות אוהבות להצטלם ולכן עמדת צילום סלפי עם אפקטים יכולה להתאים בבת מצווה, אפשר לבחור קונספט למסיבה עצמה כמו פול מון או כל נושא אחר שהנערה אוהבת, ציור קריקטורות נחשב לפופולרי, כמו גם עמדות משחק או משקפי מציאות מדומה. מה שחשוב זה שלאורחים באירוע יהיה מה לעשות ושיהיה ערך מוסף לאירוע כולו. זה מה שיהפוך אותו לייחודי ומקורי. מתעניינים באטרקציות לבת מצווה? פנו אל פול מון – חברה מקצועית ומנוסה להפקת אירועים מכל הסוגים. כאן יתאימו לכם את האטרקציות והפעילויות שהכי יתאימו לכם.
לחץ כאן

הפעלות לבת מצווה

בתחום של הפקת אירועים יש הרבה מה להכיר ולדעת על מנת להפיק ולארגן את האירוע המושלם מכל הבחינות. הפעלות לבת מצווה למשל יכולות להיות כאלה שבהן האורחים מפעילים את עצמם לבד או כאלה שיש מי שמנחה את האירוע ומזמין את האורחים להשתתף. כך או כך – יש כיום מבחר גדול מאד של אפשרויות ולכל אירוע בת מצווה תהיינה מתאימות הפעלות או אטרקציות אחרות. על מנת לבחור את אלה שתהיינה הכי מתאימות צריך להתרשם מהן בזמן אמת, כלומר להגיע לאירוע שבהן הן מתקיימות. בנוסף מומלץ לפנות אל חברה שמתמחה בהפקת אירועים, מה שיבטיח הפעלה מקצועית ברמה גבוהה.
לחץ כאן

אילו הפעלות לבת מצווה נחשבות לפופולריות כיום?

מכיוון שמדובר בעולם ומלואו הרי שכדאי להכיר את המגוון הקיים ואט אט להבין מה יכול להיות רלוונטי לאירוע הקורם עור וגידים ומה יהיה פחות מתאים. הפעלות לבת מצווה יכולות להיות עמדות משחק ומולטימדיה, עמדות צילום עצמי עם פילטרים ורקעים או משקפי מציאות מדומה שייקחו את האורחים לעולמות דמיוניים. בנוסף זה גם יכול להיות הפעלה כמו משחקי חברה, קריוקי או תחרויות נושאות פרסים. לכל אירוע ולכל משפחה יתאימו הפעלות אחרות ומכאן החשיבות של הכרות מעמיקה ככל האפשר עם התחום. כל נערה רוצה שאירוע בת המצווה שלה יהיה לא פחות ממושלם ולכן היא תבחר את ההפעלות האהובות עליה.
לחץ כאן

התרומה של הפעלות לכל אירוע

כאשר מארגנים אירוע רוצים שהאורחים יחוו חוויה חיובית ועדיף שתהיה מקורית ובלתי נשכחת. הפעלות לבת מצווה יכולות לעשות בדיוק את זה. כאשר ההפעלות שנבחרות תהיינה מקוריות ומיוחדות הרי שהאורחים לא יידעו לקראת מה הם הולכים ומה עומד לחכות להם באירוע והם יופתעו מאד שחשבו עליהם מחשבה יתרה ורצו להפתיע ולשמח אותם. זה בדיוק מה שהאורחים בכל אירוע רוצים ואוהבים – לדעת שחשבו עליהם ושהמארגנים יצאו מגדרם כדי להפוך את האירוע למיוחד עבורם. עם פול מון תוכלו לארגן בת מצווה או כל סוג אחר של אירוע בדיוק כמו שאתם רוצים והאורחים שלכם ישמחו ויהיו נרגשים במיוחד.
לחץ כאן
הקודם
הבא
×

שיחת ווטסאפ

Call Now Button