LOGO -1

מסיבת פול מון לאירועים

פול מון לאירועים אז מה זה? פול מון פארטי זאת האטרקציה המושלמת לרחבת הריקודים באירוע שלך. אפטר פול מון בדרך כלל מתחיל לאחר המנה העיקרית באירוע חתונה או כקונספט שלם לאירוע בת או בר מצווה. צוות פול מון אטרקציות יעשה את כל ההכנות לפני תחילת האטרקציה ויתאם עם הגורמים השונים באירוע. זאת על שאטרקציית פול מון תעבוד בצורה מושלמת וחלקה. האורות כבים, תותחי האולטרה נדלקים ומתחילים בקרנבל! 

צוות המאפרות יחלקו תחילה את הגימיקים והאביזרים לרחבת הריקודים ולאחר מכן יפתחו את עמדת האיפור ויתחילו לצייר על האורחים עם צבעי הגוף הזוהרים. לאחר מכן יפוזרו ברחבת הריקודים בלוני אורז זוהרים באולטרה ותותחי קונפטי להרים את האווירה לשמיים. אטרקציית פול מון לאירועים ללא ספק משדרגת את האירוע בכמה וכמה רמות.

אפטר פול מון לאירועים כולל:

  • 4-5 תותחי אולטרה לד לרחבה.
  • 2 עמודי תאורה להארת המתחם.
  • עמדת איפור מעוצבת.
  • 2 מאפרות פול מון מקצועיות - איפור גוף זוהר - מאושר ע"י משרד הבריאות.
  • בלוני אורז זוהרים באולטרה.
  • חבילת אביזירים לרחבה - זוהר באולטרה*
  • סרטים זוהרים באולטרה.

תוספות ושדרוגים לאטרקציה:

  • חבילת אביזרים לרחבה פרמיום +זוהרים באולטרה
  • כפכפים לרחבת הריקודים.
  • אירוע בקונספט ניאון (זוהר באולטרה)
  • אירוע בקונספט מסיבת פול מון
  • תותחי עשן.
  • תותחי קור.
  • לייזרים.

שאלות ותשובות

פול מון פארטי מתאים לכל סוגי האירועים.אפטר פארטי בחתונות, פעילות מיוחדת לאירועי בת או בר מצווה, מסיבת פול מון לאירוע חברה או יום הולדת.

צוות פול מון אטרקציות אחראי על חלוקת אביזרים לרחבה. מבין האביזרים: שרשאות הוואי כפולות, כובעי ניאון, משקפי תריס זוהרות, עניבות זוהרות, סרטים זוהרים ובלוני אורז. החבילה לבת מצווה מספיקה לכ150 אורחים וחבילת חתונה עד 250 אורחים.

תווך המחירים יכול לנוע בין 1200 – 1800 ש"ח ומעלה תלוי בכמות המאפרות, במיקום האירוע, שעות האירוע והחבילה. אנו ממליצים להשאיר פרטים או להתקשר ונוכל לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת לפי מפרט האירוע.

כמובן, בין אם זה גם אירועים או בחיק הטבע או אולם גדול, פנסי האולטרה שלנו יאירו את המתחם ויתנו אפקט זוהר. חשוב לעבוד עם ציוד מקצועי ואנשי צוות מנוסים שידעו לתת מענה מדויק לאירועים כאלה.

עמדת איפור פול מון פתוחה בדרך כלל לשעתיים. פנסי האולטרה אשר אחראים על האפקט הזוהר מוקמים באירוע עד 3.5 שעות. כמובן שניתן להתאים ולשנות על פי דרישות הלקוח.

אנו ממליצים בחום לשלב את תפאורת הפול מון שלנו הכוללת בדי לייקרה זוהרים ואלמנטים זוהרים נוספים להשלמת חווית המסיבה והעיצוב. אפשר לשדרג ולהוסיף תותחי עשן, תותחי קור, כפכפים או חבילת אביזרים משודרגת.

שריין תאריך עכשיו

הזמן עכשיו

הפקת בת מצווה פול מון

עיצוב מתחם האירוע בקונספט פול מון זוהר, מאפרות, אביזרי מסיבה, תקליטן מקצועי, צלם מגנטים, קייטרינג איכותי לילדים קינוח מתוק – והזמנות עלינו. 

קונספט פול מון

עיצוב מתחם האירוע בתפאורת פול מון זוהרת ומיוחדת בייצור שלנו. צמד מאפרות פול מון, מגוון אביזרים זוהרים ובלוני אורז זוהרים באולטרה. 

חבילת "טריפל"

אותיות פרחים או קיר פרחים לבחירה, זיקוקים קרים בכניסה ובסלאו, חבילת סלאו מלאה.מסיבת פול מון לרחבה או שולחנות משחק.

חבילת אטרקציות לבת מצווה 1

חבילת "אפקטים"

אפקטים שחייבים בכל אירוע בת מצווה – אותיות פרחים – שם מלא, 6 זיקוקים קרים שתי הפעלות. אפקטים לריקוד או לסלאו – עשן כבד, בועות סבון , בלונים מתפוצצים או יער בלונים (בלונים מרחפים) וקונפטי. 

חבילת פעילויות לבת מצווה

שולחנות משחק ועמדת צילום

עם החבילה הזאת לא ישמעם לאף אחד לרגע. שלושה שולחנות משחק, שלוש עמדות מולטימדיה. עמדת צילום לבחירה – מסך ירוק, מסך לבן, מראת סלפי, עמדת צילום עצמי. 

אטרקציות לבת מצווה

חבילת אטרקציות "הכל כלול"

מגנטים ללא הגבלה, בלוקי עץ (קבלת פנים). אותיות פרחים. זיקוקים קרים (כניסה לחופה + סלאו). חבילת סלאו מלאה. אביזרים לרחבה,  אטרקציה אחת לבחירה מתוך מגוון האטרקציות שלנו- ומתנה נוספת מאיתנו.

צרו קשר

למה דווקא אנחנו?

כיום קיימים מאות נותני שירותים לאירועים אותם ניתן למצוא בכל מקום שאליו נפנה, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו. ישנם אתרים בהם קיימות ביקורות ותגובות אודות הספק אך מכל השפע איך בוחרים? אנו בפול מון אטרקציות מאמינים כי כל לקוח צריך לצאת עם חיוך עד השמיים בסיום האירוע אחרת לא עשינו את עבודתנו נאמנה. לכן אנו מתחייבים לכם שתקבלו החזר כספי מלא על השירות במידה ולא יצאתם מרוצים! איפה ראיתם דבר כזה? רק אצלנו!

אנו כל כך מאמינים בשירות הטוב שלנו ואנחנו רוצים שגם אתם תקבלו את השקט שלכם ותוכלו לבחור בנו בבטחה ליום חשוב שכזה, גם לפני שאנו מכירים כלל!

הישארו מעודכנים

מלאו את כתובת המייל שלכם ותקבלו עדכונים על מבצעים, המלצות שלנו, מידע וטיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן את האירוע שלכם

×

שיחת ווטסאפ

Call Now Button